Klanttevredenheid begint bij het optimaal beperken van overlast. Ariëns werkt sinds jaar en dag in bewoonde en gebruikte omgevingen. Wij kennen de impact van onze aanwezigheid. Daardoor slagen we er goed in om directe en indirecte overlast tot een minimum te beperken.
Lees meerOp nagenoeg alle projecten voor corporaties worden na afloop van onze werkzaamheden bewonerstevredenheid enquêtes uitgedeeld. In deze enquête staan een twintigtal vragen aan bewoners over de mate waarin ze tevreden of ontevreden zijn over verschillende aspecten van de uitvoering van de werkzaamheden door Ariëns en de woningbeheerder. Onze opdrachtgevers krijgen inzage in deze formulieren.
Lees meerWe doen ons uiterste best onze projecten zo perfect mogelijk uit te voeren, met zo min mogelijk overlast voor bewoners. Mocht je desondanks met betrekking tot onze werkzaamheden ergens toch niet helemaal tevreden over zijn of een goede tip voor ons hebben: laat het ons weten middels het formulier op de volgende pagina.
Lees meerNeem gerust contact met ons op